Artúr filmélményei

A bejegyzés trackback címe:

https://arturfilm.blog.hu/api/trackback/id/tr7112698641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Savanyú 2016.10.11. 21:35:31

Gratulálok! :D

Barnakanapés 2016.10.12. 09:03:15

De jóóóó! :):):)

Time Goes By 2016.11.27. 19:28:28

hello,
Roppant megtisztelő, hogy ennyire fontosnak érezted az én elismerésemet, már csak azért is, mert hozzád hasonlóan én is "csak" egy lelkes amatőr vagyok, annak minden előnyével és hátrányával. A blogod linkjét nem csak azért tettem ki, mert láttam, hogy az enyém is kint van a tiéden, hanem mert tetszett a posztok felosztása, kitartásod és leginkább a blog tematikája. Nekem is volt ehhez hasonló szándékom az irodalom terén, de hát...khm...te sokkal kitartóbb vagy :)

Életunt Cápa 2016.11.28. 11:00:27

@Time Goes By: Tőled fontos az elismerés, mert jó a blogod :) Olyan sok a semmitmondó filmes blog, hogy a tied kész felüdülés, és én is hasonlót próbálok készíteni.

Én is tervezem ugyanezt könyvekkel, de előbb a zenébe vetem magam bele, ha végeztem a filmes listámmal (még pár hónap...) Szóval tied az irodalom, tessék nekigyűrkőzni :)
süti beállítások módosítása