Artúr filmélményei

A blogról...

2018. augusztus 11. 07:46 - Liberális Artúr

Nyilatkozat

- A blog célja a legfontosabb filmek megismerése és hogy röviden beszámoljak filmélményeimről.
- Felnőtt vagyok, ezért esetenként előfordulhatnak 18 éven aluliaknak nem ajánlott szavak, gondolatok, képek.
- A képeket a Google képkeresőjén keresztül linkelem be forrásmegjelölés nélkül; ha zavar hogy felhasználom a szellemi tulajdonod, csak szólj és a kérésre eltávolítom a képeidet a blogról.
- Kapcsolat: https://blog.hu/user/1191178/tab/msg (ritkán nézem meg, légy türelmes)

  • A blog alapötlete 2014-ben született meg, miután zavarni kezdett járatlanságom a témában. Több toplistát összesítettem, hogy megtaláljam a legjobbakat.
  • Ebből született meg az ALAPLISTA projekt. Miután a végére értem, folytattam és végignéztem az összes top 100-as lista filmjeit és még többet is 20152016, 2017 és 2018 folyamán. Így mintegy 568 toplistás filmet láttam. 2019-től megszüntettem, mert nagyjából ugyanezt csinálja a TSPDT is, csak nyilván sokkal jobban mint én.
  • 2018, 2019 és 2020 során újabb projekteket indítottam: az ŐSFILM projekt keretében elkezdtem megnézni az 1914 előtti filmeket. A szintén 2018-as FILMESKÖNYV projekttel megpróbáltam ellensúlyozni az eddigre már zavaróvá vált nyugati túlsúlyt és létrehozni egy kiegyensúlyozottabb filmtörténeti válogatást.
  • 2020-tól a siker- és a magyar filmekre kezdtem koncentrálni, de tovbbra is igyekeztem kiegyensúlyozott maradni.

Többféle szempont alapján csoportosítottam a filmeket, illetve írtam pár összefoglalót és kapcsolódó írást, ezek jobbra az oldaldobozokban megtalálhatóak.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://arturfilm.blog.hu/api/trackback/id/tr6414168157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Time Goes By · http://timegoesby.blog.hu/ 2018.08.11. 18:24:31

Most már tényleg keresztbe-kasul bejártad a filmtörténelmet, ez tök jó, én sajnos hajlamos vagyok leragadni annál, amit szeretek.

Liberális Artúr · arturfilm.blog.hu 2018.08.11. 22:22:07

@Time Goes By: Nem baj az egyáltalán, minek nézzen az ember olyat, amit nem élvez? Nekem sokszor kínszenvedés megnézni egy-egy filmet, de "muszáj".

Szerintem engem nem is a filmek érdekelnek, hanem az összefoglalók, listák készítése :D

Time Goes By · http://timegoesby.blog.hu/ 2018.08.12. 09:28:44

@Liberális Artúr: Olyan szempontból nem jó, hogy az általános filmes műveltséghez olyan filmek ismerete is hozzátartozik, amik nem érdekelnek alapjáraton, de mégis a filmművészet klasszikusának tartják, gondolok itt rengeteg 50-60-70-es évekbeli európai filmre. Egy-két szenvedéssel teli rossz tapasztalat után már nem is próbálkoztam velük, és van egy olyan érzésem, hogy nem is fogok.

"Szerintem engem nem is a filmek érdekelnek, hanem az összefoglalók, listák készítése :D"
Listákat, összefoglalókat számos dologról lehet készíteni, az, hogy te ezeket a filmekről csinálod, mégiscsak azt jelenti, hogy ha máshol nem is, de tudat alatt egész biztos, hogy ez a terület érdekel. :D

polip30 2020.07.19. 10:56:42

Szia.Én a Tizedes meg a többiek című filmből keresném ezt a képet nagyobb méretben.

cultura.hu/wp-content/uploads/2014/02/keleti-marton-a-tizedes-meg-a-tobbiek-1965.jpg
süti beállítások módosítása