Artúr filmélményei

Keserű kirohanás

2018. augusztus 01. 10:34 - Liberális Artúr

Azt hiszed, fenn van minden a neten, de nagyon nem.

Nem tudom, hogy a "mai fiatalok" hogyan élik ezt meg. Én abban a korban nőttem fel, amikor még nem volt internet, így kamasz-felnőtt fejjel élhettem meg a fejlődését. Kezdetben természetes volt, hogy erősen hiányos és inkább örülni lehetett, ha találtunk egy különleges, egyedi, újszerű tartalmat kínáló oldalt. De mára elkényelmesedtem és mindent akarok, és általában meg is kapom. Amikor nekikezdtem a filmes projektemnek 2014-ben a legjobbtól a "legrosszabb" film felé haladva, a bőség zavarával küszködtem, annyi helyről letölthető volt egy film. Volt egy-két kivétel, amit nehezebb volt megtalálni, de azért mindent sikerült előkeríteni.

A filmeskönyv projektem azonban váratlan fordulatot hozott: rá kellett jöjjek, hogy a széles felszín alatt, amit a mai filmek és a nagy klasszikusok jelentenek, gyakorlatilag nincs semmi. A feneketlen mélységűnek tűnő internet korántsem az, fontos klasszikusok sincsenek fenn. Ez főleg a kisebb érdeklődést kiváltó latin-amerikai és arab filmekre igaz, de ázsiaiak is voltak bőven, sőt, nyugat-európaiak is, amiket hiába kerestem. Vagy ha voltak is, angol (vagy magyar) feliratot nem találtam. De nemhogy a film nem volt meg, többször még IMDb oldala sincs egy-egy alkotásnak, és ez nem csupán a régi filmekre vonatkozik, hanem újabbakra is.

Ha megnézitek az első listát, elég siralmas a helyzet, és nem azért, mert nem voltak filmek, hanem mert nem elérhetőek. Remélem a következő évtizedek filmjeivel nem lesz ilyen probléma.

Ismertek jó filmes oldalakat?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arturfilm.blog.hu/api/trackback/id/tr5114155109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása