Artúr filmélményei

Címlap és kurvulás

2020. szeptember 14. 07:14 - Liberális Artúr

(Kép a Gyilkos arany c. filmből)

Amikor elkezdtem a blogolást 2015-ben, alapvetően nem a nyilvánosságnak szántam és nem pénzért vagy olvasottságért csináltam, ezért nem is foglalkoztam a statisztikákkal, nem igyekeztem olvasható lenni. Nyugi, ezen most se fogok változtatni :D Viszont 2020 nyarán megdöbbenve vettem észre, hogy elég durván megugrott a látogatottságom önmagamhoz képest. Talán a korona miatt unatkozó emberek találtak rám, talán csak természetes növekedés.

2015 2016 2017 2018 2019 2020 eddig
- - 8 11 46 132

Átlagos napi látogatottság

És hogy tetézzük, júliusban először kikerültem a címlapra a Napló gyermekeimnek c. posztommal, pedig még kiemelést sem írtam. Ennyit esett az Index színvonala :D A poén, hogy erről csak hetekkel később értesültem, mivel nem nézem túl gyakran az emailjeimet.

cimlap1.jpg

Ma vettem észre, hogy a nem túl összeszedett összefoglalóm a magyar filmekről is kikerült, ezt  megörökíthettem "élőben" is:

cimlap2.jpg

Persze azonnal felébredt bennem a pénzéhség, amikor láttam, hogy nő a látogatottságom. Illetve korábban is próbálkoztam ezzel-azzal, de nyilván esélytelen volt alacsony látogatottság mellett. Most sem számítok sokra, bennfentes forrásaim szerint sem hoz semmi pénzt a hirdetések engedélyezése, de gondoltam, megpróbálkozom a Google hirdetőrendszerével. Így kb. három hónap után látni, hogy a blog.hu szerinti napi 100-200 fős látogatottság - ami a Google szerint csak átlag 50 - , egy ilyen jellegű blognál 0 klikkre volt elég.

Ha ezt komolyan akarom csinálni, nagyobb közönséget kell elérnem, amit a legkézenfekvőbben úgy lehet elérni, ha az ember kilép a magyar keretek közül nemzetközi szintre. Nagyjából ezzel egyidőben kezdett felerősödni az Index körüli balhé, ami azért nyugtalanító, mert a blog.hu közönségét alapvetően az Index olvasói adják, és ha bezuhan a látogatottság (ami az Origonál nem történt meg jelentősen) vagy egyoldalú lesz a közönség (mert az Index a kevés olyan lapok egyike, amit vélhetően olvas mindenki politikai hovatartozástól függetlenül), akkor... ...egyelőre kivárok, de ha úgy alakul, nincs kizárva, hogy újrakezdem a blogot béna magyarság után béna angolsággal egy nemzetközi platformon. Referenciaképpen a magyar net 2015-ben és 2020-ban:

alexahun20152020.jpg

1 komment
Címkék: írás

A bejegyzés trackback címe:

https://arturfilm.blog.hu/api/trackback/id/tr1016200310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Time Goes By · http://timegoesby.blog.hu/ 2020.09.14. 09:49:51

Már jóval régebben el kellett volna "kurvulni". Na nem mintha lenne benne pénz (hehe), hanem már csak olvasottságért is. Már öt éve írod a blogot, és a filmtörténelem legtöbb arra érdemes filmjéről már írtál, amely posztokat sokkal többen olvashattak volna.
süti beállítások módosítása